Psühholoogid märgivad, et üheksakümmend protsenti inimesi vanuses alates kolmekümmnendast eluaastast asuvad pidevas emotsionaalselt mittestabiilses seisundis. Eksisteerib palju uuringuid selle kohta, kuidas mõjuvad emotsioonid meie meeleolule, eneseteadvusele ja isegi siseorganite tervisele. Selge, et ei ole lihtne rahulikult reageerida varjamatule ebaõiglusele, elulistele stressisituatsioonidele ja muule agressioonile. Me kõik võime läbi elada tugevaid tundeid, reageerides väliskeskkonnale. Emotsioonid – see ei ole midagi puhtteoreetilist, vaid täiesti füüsiline energia, mis mõjub meie enesetundele ja tervisele. Kergemeelne suhtumine isiklike emotsioonidega inimestesse viib kurbade tagajärgedeni. Sisemise tasakaalutuse seisundis olev inimene võib langeda sellisesse negatiivsesse olekusse, et iseseisvalt sellest välja tulla teinekord ei saa. Tekib harjumus näha kõike tumedas valguses, muretseda, kõiges otsida ainult negatiivseid külgi. Muuseas, see on ainult harjumus ja on meie võimuses sellel minna lasta. Piisab sellest et selgusele jõuda ja mõista, kus me tõepoolest reageerime välisele olukorrale, aga kus tegutseme selliselt, nagu dikteerib harjumus ärrituda, vihastuda ja  sõltuda negatiivist. Sellise käitumise tulemusena tekib norutav meeleolu, halb enesetunne ja kaugeltki mitte õitsev välimus. Sellises tasakaalutus seisundis kaovad viimased lootused edule ja võimele iseseisvalt hakkama saada eluraskuste ja stressiolukordadega.

Kuid nagu me õppisime andma elusündmustele negatiivset hinnangut, nii võime õppida andma sündmustele positiivset hinnangut ja omandama edukat, efektiivset võimet eluliste ülesannete lahendamiseks. Tuleb ainult endale selgeks teha, et selliseks sisemiseks tööks on vajalik tasakaalukus ja sisemine stabiilsus.

Stabiilse emotsionaalse seisundiga inimesed säilitavad rahulikkuse, tasakaalukuse, on sõbralikumad, rohkem organiseeritud ja töövõimelisemad. Need omadused ei ole omased väljavalitutele või eriti andekatele inimestele, neid võib endas välja arendada iga inimene. Piisab, kui hakata endas kujundama kindlaid harjumusi, näiteks selliseid, nagu oskus leida igas elusituatsioonis midagi positiivset.

Me ei ole võtnud eesmärgiks tõestada selles artiklis seda, et pidevalt kohvi joovatel inimestel on emotsionaalse stabiilsus madalam kui nendel, kes joovad põdrakanepiteed. Me soovime, et te hoolitseksite enda eest ja võtaksite looduselt vastu rabava kingituse, nagu seda tegime meie, Estvita spetsialistid.

Me soovime näidata teile põdrakanepitee eripära, mida te isegi ei kahtlustanud.

Meie jook võib aidata:

  • kiiremini uinuda ja hästi välja magada;
  • olla rahulik ja mitte langeda negatiivi;
  • kiiremini vabaneda pingel olekust ja väsimusest.

Värskelt keedetud põdrakanepi aroomi võib võrrelda ainult suvepäeva tuhande lõhnaga. Sellisest aroomiteraapiast tõuseb meeleolu juba enne esimest sõõmu! Tasub meeles pidada, et teetseremoonia juba ise kannab positiivseid emotsioone. Mahavaibumise seisund saabub juba põdrakanepitee valmistamise ajal. Esiteks, sellepärast, et põdrakanepiteed tuleb valmistada kiirustamata ja ilma liigsete askeldusteta, lastes teel tõmmata vähemalt viisteist minutit. Teiseks, tema aroom sunnib tõepoolest vaikima ja rahulikult millestki mõtlema. Põdrakanepitee abil võib väljendada lugupidamist külalistele, koguneda sõpradega laua ümber, leida aega vaadata armsale inimesele silma, kiirustamata rääkida lastega. Kõik see võib saada elust rahulolu saamise harjumuse vahendiks.

Proovige põdrakanepiteed ja las teie elu muutub rõõmsamaks!