Poe reeglid

SISUJUHT

  1. Ostujuhend (kauba hind, kauba valimine, kasutajaks registreerimine, aadressi valik, transpordiviisi valik, maksmine).
  2. Toodete tellimine Eestisse, Euroopasse ja mujale.
  3. Kus meie kaupa näha saab ?
  4. Eritellimused
  5. Privaatsus ja turvalisus
  6. Kauba tagastamine
  7. Defektiga kauba tagastamine
  8. Müüja õigused ja kohustused
  9. Transpordiviisid Euroopasse ja Eestisse tellimisel.

Enamus e-poes olevaid tooteid on pidevalt kaupluse laos olemas. Me korrigeerime e-poe laoseise regulaarselt, vastavalt kaupade reaalsele olemasolule. Võib siiski juhtuda, et mõni toode on ajutiselt laost otsa lõppenud ja me ei saa seda koheselt saata.

Kui Teie valitud toode peaks olema lõppenud, siis Teie vabal valikul:

1) pakume asemele samaväärset või kallima hinnaga asendustoodet, ilma Teilt hinnavahet küsimata.
2) saadame Teile toote siis, kui see uuesti lattu saabub, informeerides Teid eelnevalt uuest saabumisajast.
3) tagastame ostusumma.

  1. Ostujuhend

Kauba hind.

Kõikide kodulehel avalikustatud kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu.

Kauba valimine

  • valige omale sobiv kaubakategooria.
  •  valige omale meelepärane toode ja sobiv kogus ning vajutage nuppu ” lisa ostukorvi”
  •  kui olete toodete lisamise lõpetanud, vajutage “kassasse”

Kui Teil tekib küsimusi või sooviksite lisainformatsiooni mõne toote kohta, palun kirjutage aadressile info@estvita.ee. Infopäringus palume märkida toote nimetuse. Vastame Teile kahe tööpäeva jooksul. Kauba valimisel palume pöörata tähelepanu toote mahule. Mõnikord võib pildil olev toode tunduda ekslikult suurem või väiksem kui tegelikuses. Et vältida arusaamatusi, vaadake toote kirjelduses olevat mahtu ja/ või kaalu ning veenduge enne tellimuse kinnitamist et soovisite just sellist toodet osta.

  • Kui Teil on ostukorv täidetud ja vajutate “kassasse”, palutakse Teil luua ostukonto või juba registreerunud kasutajatel sisse logida. Järgige ekraanil ilmuvaid juhiseid ja täitke
    ära punase tärnikesega märgistatud lahtrid.
    • Teie poolt avaldatud andmed on meie jaoks konfidentsiaalsed. Me kasutame neid ainult Teie tellimuse täitmiseks.
    • Kasutajaks registreerumise ja tehtud tellimuse kohta saadetakse Teie e-mailile vastavasisuline teade. Peale registreerumist saate “minu konto” leheküljelt vaadata infot oma tellimuste, tasutud arvete kohta ning muuta kontaktandmeid.

Aadressi valik

  • Tellimusega edasi minnes palutakse Teil märkida tarneaadressi ja .Vastavalt Teie asukohamaale kuvatakse Teile vastav saatmisviiside valik ja hinnad. Saate igal
    ajal aadresse juurde lisada ja muuta ning märgistada erinevad aadressid mugavate lühimärksõnadega ( nt. kodu, töö, välisriik jne)
    • Peale aadressi valikut võite tühja kommentaaride aknasse lisada märkmeid ja juhiseid, mis võivad olla kasulikud tellimuse teostamisel või kauba kohale toimetamisel.
    • Järgmisena saate valida sobiliku kauba kättetoimetamise viisi. Lähemalt saate transpordiviisidest lugeda ostujuhendi punktis 9.
  • NB ! Valige kohaletoimetamise viis hoolikalt ning kontrollige oma postiaadressi ja kontaktandmeid. Vale pakiautomaadi valik või ebatäpse aadressi ning telefoninumbri kirjutamine võivad põhjustada lisakulutusi mis jäävad Ostja kanda.

Maksmine

  • peale transpordiviisi ja kättetoimetamise aadressi sisestamist suunatakse Teid edasi makse teostamise juurde. Teil on võimalik tasuda MAKSEKESKUSE makselinkide
    kaudu, pangaülekandega.
    • Kasutades valikut pangaülekanne, võite tasuda mistahes pangast. Pangaülekande kasutamisel palume jälgida, et raha laekuks 3 päeva jooksul tellimuse tegemisele järgnevast päevast, vastasel juhul tellimus tühistatakse.
    • Kaup pannakse teele kahe tööpäeva jooksul peale raha laekumist meie firma pangakontole.
  • NB ! Arvestades raha laekumiseks 1 tööpäeva, kauba pakendamiseks ja postitamiseks 1-2 päeva ja keskmiseks tarneajaks 2 tööpäeva- siis 99% Eesti Vabariigi sisestest tellimusest saabub tellijani 3-6 tööpäeva jooksul alates makse tegemise hetkest (v.a. laupäev ja pühapäev). Sageli suudame aga postitada juba tellimise päeval ning võib juhtuda, et saate paki isegi 1-2 päeva jooksul peale tellimist. Võimalikest viivitustest teavitame Teid koheselt. Kui kaup ei ole Teieni jòudnud 7-ndal pàeval peale makse sooritamist, palun vòtke meiega ùhendust, et selgitada vàlja viivituse pòhjus.
  1. Toodete tellimine
  • Registreerunud klient kes valib elukohaks Eesti Vabariigi, saab tellida kaupa Itella Smartpost pakiautomaati.
  1. Eritellimused
  • Kui Te soovite tellida mõnda artiklit suuremas koguses- näiteks edasimüümiseks, firmakingitusteks või muudeks üritusteks, palume saata päringut info@estvita.ee. Teeme Teile parima võimaliku hinnapakkumise.
    • Eritellimuste puhul ei kehti kaubale 14-päevane tagastamisòigus.
  1. Privaatsus ja turvalisus
  • Ostlemine estvita.ee internetikaupluses on turvaline. Pakume Teile soodsat ja mugavat ostukeskkonda ning oleme Teile usaldusväärseks partneriks. Me müüme ainult kontrollitud pàritoluga sertifitseeritud kaupa ning kontrollime kõiki tooteid enne müüki panekut.
  • Kliendi andmete privaatsus ja turvalisus on meile oluline. Kliendi andmeid ei edastata kolmandatele osapooltele, välja arvatud tellimuse täitmiseks või kui seadus seda kohustab. Teil on õigus ja võimalus oma kliendikonto estvita andmebaasist mistahes hetkel kustutada.
  1. Kauba tagastamine
  • Kliendil on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada – 14 päeva jooksul.
    • Kauba palume tagastada originaalpakendis, teavitades meid sellest eelnevalt e-maili teel (info@estvita.ee). Palun kirjutage meile tellimuse number, kauba nimetus ja ostuhind ja tagastamise põhjuse. Võtame Teiega koheselt ühendust et leppida kokku tagastuse vorm.
    • Raha tagastamine toimub kahe pangapäeva jooksul peale tagastatava kauba kontrollimist. Kanname Teie poolt tasutud summa samale arvelduskontole, millelt tasumine toimus.
  • NB ! Kauba tagastamise korral tuleb transpordifirma antud tsekk või arve alles hoida kuni pakk on meieni jõudnud. Kui pakk peaks mingil põhjusel teel kaduma minema, saab ostja tõendada paki saatmist ning me kontakteerume kullerfirmaga paki leidmiseks.
    • Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis. Avatud toodet ei ole võimalik tagastada. Kui Te pakki avades kahjustasite kogemata pakendit, kehtib tagastamisel mõistlikkuse põhimõte. Võite võtta meiega ühendust ja proovime leida Teie probleemile rahuldava lahenduse.
  1. Defektiga kauba tagastamine
  • Defektiga toodete puhul järgime Võlaõigusseaduse sätteid ja teisi Eesti Vabariigi seadusi, mis puudutavad defektse toote tagastamist, parandamist ja asendamist.

Müüja ei vastuta:

  • Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest.
    • Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel.
    • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavakasutamise korral.

Puuduse ilmnemisel tuleb:

  • Saata vastavasisuline avaldus e-kirjaga aadressile info@estvita.ee, kus oleks võimalikult täpselt kirjeldatud avastatud puudust.
    • Lisada võimalusel piltmaterjal.
    • Märkida avalduses ära oma kontaktandmed.

Peale avalduse meile saabumist võtame Teiega ühendust 7 päeva jooksul, et leppida kokku edasine tegevus puuduse üle vaatamiseks ja kauba parandamiseks või asendamiseks.

  1. Müüja õigused ja kohustused
  • Mùùja võib teha internetipoe ostujuhendis muudatusi ilma Ostjaid sellest eraldi teavitamata, muutes infot kodulehel.
    • Müüja võib tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet tasunud (vaata ostujuhendi “maksmise” osa).
    • Kui mingil põhjusel on tellitud toode laost otsa saanud või muutnud võimatuks selle müümine, pakume Ostjale asemele samaväärset või paremat kaupa. Kui Ostja ei soovi valitud kaupa asendada, tagastame koheselt makstud raha.
    • Me ei vastuta tehniliste probleemide tõttu Ostjale võimaliku tekkiva kahju eest. Tehniliste probleemide all on mõeldud Müüjast mitte olenevaid tegureid nagu näiteks internetiühenduse katkestused, serveri rikked jms.
    • Estvita ei vastuta tellitud toote hilisema kättetoimetamise eest postiasutuse viivituse korral ja muudel meist mitte olenevatel põhjustel.
    • Käesolevates lepingutingimustes ja ostu-müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust. Kõik erimeelsused püütakse lahendada kliendi huve silmas pidades läbirääkimiste teel, et leida parim võimalik lahendus.
  1. Erinevad transpordiviisid

9.1. Euroopa (v.a. Eesti Vabariik)

  • Toimetame kaubad tähitud saadetisena kõikidesse Euroopa riikidesse.
    • Kaubad pannakse teele hiljemalt 2 päeva jooksul alates krediitkaardimakse laekumisest (reeglina kulub makse laekumiseks 1-2 tööpäeva).
    • Teavitame klienti kui kaup on teele saadetud.
    • Kohaletoimetamiseks kuluv aeg sõltub posti liikumise kiirusest. Täpsemat informatsiooni saadetise liikumise kiiruse kohta saab kohaliku postiettevõtte koduleheküljelt või klienditoelt (info@estvita.ee vòi + 372 55568011).
    • Euroopasse saatmise hind sõltub kauba kaalust ning asukohamaast. Kui soovite tellida raskemat pakki, eriti kerget pakki või elate Euroopast väljaspool, kirjutage meie klienditeenindusele.

9.2. Kättetoimetamine Eesti Vabariigi piires.

9.2.1 SmartPOST

Teie tooted toimetatakse kohale SmartPOSTi pakiautomaatidesse, mis asuvad pea igas Eesti linnas. SmartPOSTi pakiautomaadid töötavad nagu iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad kaubanduskeskustes ja on avatud ka õhtuti. Kohe kui teie tellimus on jõudnud sihtkoha SmartPOST automaati, saadetakse teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate postkasti avada. Asukohad ja juhised leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks SmartPOSTi.

Kohaletoimetamine SmartPOSTiga võtab keskmiselt kuni 2 tööpäeva.*

Hind: 3.50 EUR / tellimuse eest. Hind sisaldab käibemaksu.

*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole Estvita määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.